Allting har förändrats

Vet inte om ni förstog förra inlägget. Det finns så mycket mer jag vill uppleva med Korven och så mycket mer vi kan göra. Därför önskar jag att jag var yngre och kortare.
Jag vet att jag måste gå vidare för att båda ska bli bättre. Man ska sluta när man är på topp, och antagligen gör vi det så kan vi börja om sedan, bilda nya team. Jag hoppas verkligen att han kommer till det perfekta hemmet med en perfekt ryttare så att dem två kan ge allt tillsammans, han är värd det. Jag hoppas att jag hittar en perfket juniorhäst som jag kan ha enormt roligt för det är jag värd.
Jag säger inte att vi är dåliga för varandra, vi är bäst och förtjänar det bästa efteråt också.
Det känns verkligen konstigt att tänka på detta. Jag blir inte klok på mig själv. Men jag vet att slutet på denna underbara saga ska bli helt amazing. Det ska jag se till. Och med min underbara ponny vid min sida så kan det inte gå annat än bra.

Kommentarer
Postat av: alice

jätte fint beskrivet! jag har precis sålt min b-ponny och köpt större ponny så jag fattar precis va du känner och det är inte lätt men det kommer säker bli jätte bra :D

2011-04-04 @ 20:05:34
URL: http://alicesrocket.blogg.se/
Postat av: alice

jätte fint beskrivet! jag har precis sålt min b-ponny och köpt större ponny så jag fattar precis va du känner och det är inte lätt men det kommer säker bli jätte bra :D

2011-04-04 @ 20:06:22
URL: http://alicesrocket.blogg.se/
Postat av: emelie

jag vet precis hur du känner, har nyligen gått över på storhäst och rider endast in ponnyer nu, och jag var tvungen att ta bort min tävlings ponny i vintras så vet precis hur det är när man måste skiljas från varandra.

2011-04-05 @ 17:49:19
Postat av: emelie

jag vet precis hur du känner, har nyligen gått över på storhäst och rider endast in ponnyer nu, och jag var tvungen att ta bort min tävlings ponny i vintras så vet precis hur det är när man måste skiljas från varandra.

2011-04-05 @ 17:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0