Eloise

Förlåt att jag uppdaterat så dåligt idag! Har inte haft någon tid alls, först en luugn stekig skoldag, sedan stallet, sedan fira farmor och sen stallet igen ;)
Nu är iallafall allt fixat, Korven är duschad och knoppad och jag har fått med mig allt jag ska! Alldeles snart ska jag gå och sova, upp tidigt imorgon eftersom jag rider dressyren vid 20 över 8 och Korven måste ju få äta och greja innan dess. Jag är iallafall jättetaggad inför tävlingen och har laddat upp med att se mig själv rida i skallen. Haha weirdo tänker ni men så är det inte riktigt.
Ni får säkert mer uppdatering imorgon kväll om hur det gått osv.
Sov sött alla fina läsare!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Nice blogg du har, bara det där med rubrikerna från remember me- I like :D att du tävlar fälttävlan e också kul att läsa om så tror jag ska börja följa din blogg ;)

2011-04-16 @ 00:10:34
URL: http://alexisen.blogg.se/
Postat av: Sara Adlers

Fin pålle du har! :D

2011-04-16 @ 15:47:58
URL: http://adlers.blogg.se/
Postat av: Ozzy

Lycka till

2011-04-16 @ 17:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0