Jag lyckas för att jag är lite bättre än er

Har inte gjort något speciellt alls idag. Bara tänkt typ på allt mellan himmel och jord. Kommer inte ihåg riktigt vad jag kom fram till heller.
Idag hade våran matte/no lärare med sig ett av sina barn till skolan, lilla Märta som hon hette var så söt och målade så snällt på väggen. Blev inga normala lektioner när hon var med..
Nu sitter jag och gör ingenting. Jag orkar inte skriva något vettigt heller. God natt!
Känner att jag verkligen behöver bli peppad. Varje gång jag rider har jag bara börjat tänka på hur stor jag är vilket jag aldrig skulle göra annars.. Behöver verkligen mer peppning nu men det är nästan tvärt om :/

Kommentarer
Postat av: warnmark -foto & hälsa

Sv; Haha det hade varit ganska grymt du! Dock lär väl det förbli en "dröm" som det mesta andra? :/

När är det ni åker? Riktigt roligt ju :D

2011-04-05 @ 22:01:38
URL: http://warnmark.blogg.se/
Postat av: emelie Kjellstedt

Det är bara att satsa järnet nu Jakob,

ta vara på tiden som du har kvar med korven och gör det bästa med den :)

2011-04-06 @ 15:54:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0