Men vad fasen

Varför har mina inlägg tagits bort? Fasen vad knäppt! Men visst vill ni ha lite inside-information om honom? Alltså, information från mitten av vargflocken. Information från den säkraste källan. Information från en spion som har lyckats bli vän med objektet. HAHAHA, alltså en bästa vän helt enkelt. Och den bästa vännen är = JAG. Tror jag iallafall. Han är iallafall min bästa vän. En gång gjorde han ett inbrott på min blogg, och det får han fortsätta göra. Så därför kommer jag upprepa allting igen.



Så. Första bilden: Fin häst. Andra bilden: Konstig.

Dessutom är bilderna skitgamla, över ett år.

Imorgon ska jag fira valborg med Jakob. Party all night long osv.



mvh Feliciacarnelius.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0