Pinsamt

Jag är grymt dålig på att uppdatera. Dålig bortförklaring men jag har helt enkelt inte orkat!
Efter gårdagens hoppträning så var det första jag gjorde när jag kom hem att lägga mig i sängen och sova av mig allt skit. Var jätteledsen över att det gick så dåligt så jag hade inte lust att göra någonting alls..
Idag, precis som alla dagar, har jag varit i skolan och pratat med arbetande människor. Ganska kul men långtråkigt. Det har iallafall varit riktigt härligt väder! Varmt och soligt<3
Imorgon ska skolan åka och rida. Jag håller i det och nu är det lite panik över det hela men jag tror att det löser sig. Har inte riktigt någon större koll på vad jag ska skriva, imorgon ska det bli något kul iallafall :) Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0