The best thing about sweden is sure bilar

Haha Caroline är rolig!
Jag har precis kommit hem ifrån stallet och ska snart äta och efter det ska jag fixa mig för ikväll ska jag och Felicia dra till parken och ha roligt :)
Jag har haft det grymt bra i London. Vi har gjort en massor av roliga saker. ätit mängder av god mat och druckit mycket kaffe! Lite shopping blev det också ska ni veta. Jag har för första gången i livet varit på en gaybar, träffat min kusins roliga vänner, gått på världens underbaraste marknad som befann sig i ett gammalt stallområde och nästan det bästa av allt var musikalen Billy Elliot den var så grymt bra :D Jag älskar London, det är en härlig stad och jag vill bo där, fast helst vill jag nog bo lite utanför men ändå nära. Jag älskar dialekten dem har i England och jag ska börja prata så, pratar ganska amerikanskt nu. Jag har iallafall haft det gör bra!
Har ni haft ett bra lov? :)

Nej nu ska jag äta och sedan fixa mig, ska uppdatera mera efter det. Dock orkar jag inte ta någon bild på det jag köpt men det var iaf, ett linne, ett par shorts, tröja till pappa, tea till mamma och en present till min bror om ni var nyfikna :)
Hoppas ni har en härlig kväll ikväll i det vackra vädret! Grattis på valborg allahopa och grattis till våran käre konung!

Kommentarer
Postat av: Elin

SV: bor i alvesta (:

dte va inte jätte längesen hon avlivades, men ett tag sen nu. vet du vad h*n som köpte henne av dig hette? det kanske var hon som rider i min grupp :p

2011-04-30 @ 17:25:50
URL: http://skiandride.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja, heeeelt säker på att hon är avlivad. har du mejl/msn ist? vill inte prata "illa" om folk i kommentar,

2011-04-30 @ 17:36:42
URL: http://skiandride.blogg.se/
Postat av: Elin

har addat dig nu (:

2011-04-30 @ 17:51:54
URL: http://skiandride.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken klass går SM i fälttävlan för ponny i? =) Ska du vara med?:)

2011-05-01 @ 11:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0