What if I were smiling and running into your arms? Would you see then what I see now?

Har precis bakat kladdkaka och ska ta ut den från ugen om fem minuter. Gött!
Idag har det vrit en chill skoldag. Vi bara redovisade våra flexarbeten och hade elevens val. Min redovisning gick sådär. Skulle hålla i en diskussion på engelska men dem pratade mest svenska, dåliga haha! Sedan på elevens val så blev jag ansiktsmålad. Felicia och Sarah skulle måla ansikten på Operation Dagsverke så dem behövde öva. Först blev jag en tiger och sedan Albus Dumledore, haha sjukt fult var det verkligen. Det var inte deras grej!
Nästa vecka har några i klassen arbetsmarknads vecka och vissa har prao. Jag har inte orkat leta praoplats så jag stannar i skolan och lyssnar på arbetare som kommer och babblar. Kan säkert bli kul det också. Dock är jag ju ledig två dagar nästa vecka också, skönt!
Denna helgen blir rolig. På lördag är det tävling och på söndag ska jag till skåne och göra en grymt rolig sak. NI kan säkert gissa vad jag ska göra men skitsamma ;) Säger det inte förän lördag kväll ändå!
Nu ska jag sova eller något annat viktigt, hej då!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Gaah, älskar din blogg!:)

Du rider sjukt bra med, ehhe! :D

2011-04-14 @ 22:09:40
URL: http://gulingpower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0