You know what day I'm staring at, Michael. By 22, Ghandi had 3 kids; Motzart, 37 symphonies; and Buddy Holly was dead.

Har verkligen inte gjort något speciellt idag. Bara haft stooora planer haha. Men dem får ni inte ta del av tyvärr ;)
Jag längtar förövrigt till onsdag, lördag, söndag och måndag. Har två stycken tävlingar och de andra sakerna är lite andra saker som sagt. Hoppas bara att det blir av! Då blir jag happyface :)
Imorgon händer nog inte alls mycket kan jag tänka mig. Får se hur det blir med bloggningen, på torsdag får det sig säkert ett litet lyft iallafall. Ska snart bli bättre på roliga inlägg men då får ni kommentera mera också.
Nu blir det sängen, godnatt sov sött!

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha gillar du remember me eller? ;)

2011-04-12 @ 12:01:03
Postat av: Wilma Kullström

Tävla om ett egetdesignat Anna Scarpatischabrak hos oliviaochwilma.blogg.se

Välkommen att vara med!

2011-04-12 @ 19:42:17
URL: http://oliviaochwilma.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: det är supernice :D

Det vita är himla snyggt ^^ vi velade lite mellan det och det blå, men vi kände att vi hade större användning av det blå..

2011-04-12 @ 20:12:32
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0