Äntligen hemma!

Kom nästan precis hem, 5h i bil är inte så skönt :O Måste vara ännu värre i släpet dock. Fast jag sov faktiskt nästan hela resan, det var skönt :)
Direkt när vi kom hem så gick Korven och jag på en promenad, och så busade vi i ridhuset. Det är alltid skönt för dem att röra på sig när dem åkt transport, går alltid en stund med mina efteråt även om dem åkt 40 min eller 8h.
Helgen har varit rolig trots lite missar och så. Vädret var asbra, det var mycket snö och ganska kallt men bättre än att bara ha is som vi har det här! Alltid kul att träffa de människorna också tycker jag, och Bosse är alltid lika glad :) haha. Vi var som sagt på Ride Up med landslaget på Grevagården, Korven sovde i en box och vi bodde på ryttarhotellet. Grevagården vart ju sjukt fint också! Jättestor anläggning och jättefräsch var den! Fick många bra tips på saker, både i min ridning på Korven och om hur jag skulle förbereda mig för att rida storhäst senare.
Ska duscha nu och sen blir det väll till att kolla på film eller någonting, frågestunden avslutas på måndag så fråga på nu! http://collbaz.blogg.se/2011/february/fragestund.html
Men godnatt, sov sött :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0