Dagens ridpass 4/2

Red Ocki Docki i ridhuset, han kändes mjuk och fin men det var väl för att Ulrica red igår.  Red övergångar och sidvärts, mest lite enkelt för jag kan typ inte än, längde lite också bara för att han gör det sååå fint!
Pappa var med och kollade, han tyckte att Ocki var jättefin så nu får vi helt enkelt se hur det blir.. Just nu känns det som att jag inte vill...

Korven fick också ett pass i ridhuset. Jag vill verkligen rida ut honom men det är glashalt över allt nu! :( Galopperade mycket och bara lösgjorde. Red väldigt mycket förböjt, flyttade fram och bakdel. I slutet travade jag lite och red mycket förvänd galopp och han var så duktig! Gick på en halvstor volt, inåtställd i förvänd galopp :) Riktigt bra balansträning är det!
Haha visst matchade jag bra idag? ;) Orkade inte leta efter de svarta lindorna eller bootsen..

Ljusgrönt och orange<3

Kommentarer
Postat av: Sandra

hahahah grym du är på att matcha Jakob! ;)

sv; ja, finns väl allt för mycket i världen som är överskattat. Känner en del killar som har häst och sen vet jag några jag träffat på tävlingar. jag tror att det finns en kille av dom jag känner som verkligen bryr sig om sina hästar. Som i alla fall visar det osv, dom andra verkar bara bry sig om att vinna. tyvärr. Och sen är det väl du, du tar hand om dina hästar, du bryr dig men samtidigt så kommer du ta dig till eliten, det är jag säker på. Med välmående hästar! Du gör ett toppenjobb Jakob!

2011-02-04 @ 23:08:45
URL: http://hoppryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0