Favorit schabrak

Jag har många schabrak men nu ska jag visa mina 3 favoriter!
Börjar med mitt Dyón schabrak som jag fick av min sponsor Cheval Ridsport.
Jag gillar det darför att det är så snyggt! Det är väldigt stilrent men samtidigt lite kul med loggan och brodyren. Det har bra material och det ligger ganska bra på hästen.
Efter det kommer mitt Equiline schabrak som jag också fick av min sponsor Cheval Ridsport. Detta är väldigt stilrent och brodyren sticker inte ut så mycket, men det är ändå sjukt fint! Det ligger också väldigt väldigt väldigt bra på hästen, man behöver inte ens spänna någon rem för det formar sig direkt och ligger helt still. Materialet är bra, det har andasfunktion eller svettabsorbering eller vad det nu är, och så är själva schabraket ganska tungt vilket gör att det formar sig fort.
Sedan kommer mitt Exclusiv schabrak! Det är lite personligare med namn och blågult tycker jag. Fick det av mamma på falsterbo i somras och jag använder det främst i terrängen. Det ligger ganska bra och håller sig fint efter tvätt. Dock är det svårt att få helt rent men det är inte så konstigt med tanke på färgen ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

Kommer du ner till Falsterbo i år ? :)

2011-02-22 @ 13:53:10
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: Amanda & Lovisa

Snygga!

2011-02-22 @ 21:56:31
URL: http://iamequestrian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0