Kaffelatte!

Sitter och dricker latte nu, ska alldeles snart gå och duscha och sen blir det sängen :)
Hade som tur var inget nationellt prov idag, utan ví hade tydligen det imorgon :) Dock så hade vi matteprov och det gick faktiskt bra! Trots att matte är mitt sämsta ämne, är verkligen ingen tänka logiskt människa utan jag kan i stort sett bara skriva och prata! Haha! Hade idrott förut också, vi gjorde någonting med bollar fast det gick inte alls bra för jag+bollar=</3 men sedan när vi hade någonting med muskelgrejs eller var det var gick det gör bra för mig! Haha :D
Imorgon blir det förhoppningsvis hoppträning och annars händer ingenting. I helgen så ska ju jag till Grevagården på Ride Up så jag startar upp en frågestund då, får se om jag kan uppdatera utöver den :)
Men nu blir det dusch för min del! Ses och hörs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0