Lov!

Fick lov idag, riktigt skönt!
Hade bara en massor av redovisningar idag i skolan, jag pratade ju då bara engelska om straff och fängelse osv, själv tycker jag det gick ganska dåligt för jag stammade och letade ord men Anna tyckte det gick jättebra, fick bra betyg också! Valde gymnasie idag också, eller rektorn hjälpte mig för jag fattar inte haha! Det blev iaf John Bauer Estet media som första val och John Bauer Samhälle media journalistik som andra val, är nöjd iallafall :)
Efter skolan ålkte jag och mamma till stallet. Åt när jag kom hem sedam gick jag till Cheval och hämtade mina saker! Asfina var dem verkligen :) Ni får se bilder snart :)
Pappa ringde nyss, och han har köpt en transport till mig :D :D En helt ny vit Thule Horseliner och så ska det vara text osv på den och så får vi med kamera, asnice! Tack så jättemke verkligen pappa! Om ni inte förstår det så är jag väldigt glad för denna dagen har varit bäst!
Transporten:
Bild

Kommentarer
Postat av: alice

varför inte en med sadelkammare? :O

2011-02-18 @ 19:10:10
URL: http://binnastoy.blogg.se/
Postat av: Ebba

vad hade du för transport förut? :)

2011-02-18 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0