Sova

Ska alldeles strax gå och lägga mig, är supertrött! Svenskaprovet idag gick ganska bra, hade nog gått väldigt mycket bättre om jag övat men jag är iallafall nöjd!
Åt lite hos mormor efter skolan och sen åkte jag buss till stallet. Idag hade vi stallmöte, vi kom fram till att vi skulle byta lite hagar eftersom det just nu går 2 st i en stor och 3 st i en mindre, så Korven och MX som går i den stora får nu byta till den mindre, tycker att det blir bra trots att Korven är rädd för att gå in/ut i den hagen.. Bättre än att vi måste släppa över en häst till Korven och MX för då lär ju Korven slå ihjäl sig..

Det var det! Vet att jag uppdaterar tråkigt men jag har faktiskt mycket att stå i nu! Har ett par roliga saker som kommer att hända och förhoppningsvis redan i helgen, hoppas hoppas! De andra sakerna är mer på lång sikt men kul det också ;)

Sov sött så hörs vi imorgon!<3

Kommentarer
Postat av: Alma

Godnatt haha ^^

2011-02-03 @ 16:00:01
URL: http://reasonsforus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0