Tagga

Nu ska jag bara tagga tills tävlingen resten av kvällen med film och godis :) Måste gå igenom tävlingen i huvudet mera också. Har gjort allting jag skulle idag, så duktig! Är nöjd ju :) Vi åker vid halv 7 imorgon så mamma hinner knoppa Korven innan hon ska öppna sekretariatet, själv ska man stå på banan och frysa ihjäl i en klass eller 2 men det funkar säkert.
Min kanin lever rövare i sin bur typ, haha han har verkligen damp ibland! Han fick förövrigt värsta bra morgonen men nystädad bur och fräsch nyttig frukost ;)
Hö, kallt vatten, broccoli, äpplen, morötter och hästgodis! Haha, glad blev han iallafall!
Jag uppdaterar imorgon när jag är hemma, så får ni resultat och förhoppningsvis bilder då! :) Ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0