Udda fakta om Jakob: (h3h3h3 jag slår på stort jag)

  • Han fick göra om provet till moppe-körkort ungefär 100 gånger & det är ärligt talat seriöst...
  • En gång var vi en cm från att köra över en katt med moppen.
  • Den enda gången han har kört lagligt det var efter en mörk skogsväg, när det var så mycket dimma att man inte såg handen framför sitt ansikte, eller lagligt & lagligt; nästan lagligt.
  • Jag & Jakob är experter på valar. T.ex. så är valar väldigt lekfulla av sig. Det är svårt att avgöra vilket kön de har eftersom de har drag av båda könen. När de vill para sig så reser de en tuppkam uppe på huvudet. De tål inte värme utan blir illamående av den. Stanken som vilar sig över valar är en blandning av svett, dött djur, med en touch av fisk & kattpiss! Valar gillar även att stryka sig på bord (ev. en sexuell dragning till bord?). De har mammor som är äldre än deras halvsyster. De har ett stalker-liknande beteende.
  • Min mamma ser Jakob som sin adopterade son. Hahaha, men hallå han var t.om. på hennes födelsedagspresent när hon fyllde år!?
  • Han anser att min hund, Texas är den perfekta hunden. Jämnt när han pratar om Texas nämner han jämnt ordet perfekt i minst varranan mening.
  • Min häst HATADE Joppe förut... Men nu verkar hon gilla han (haha som jag kämpat för att hon inte ska vilja mörda han).
  • Min katt däremot är fortfarande livrädd för Jakob. Om ni ville veta heter min katt Emo!:D
  • När Emo en gång försvann skrev Jakob följande status på facebook: "om någon har sett en grå katt med läskigt stora ögon & läskig blick kontakta mig eller isabel"... Fin beskrivning.....
  • Hans svenska gramatik är.... Ja.... Katastrof? Det värsta är att han inte heller pratar gramatiskt rätt!!
  • Han är vampyr i smyg.
  • Sov aldrig i samma säng som Joppe; eller ja, om du vill ligga på kanten av sängen & vicka för att han tar upp all plats & att han tar alla dina kuddar så får du gärna göra det. Kom bara ihåg att inte väcka han, för då är det en mindre glad Jakobib.
  • Han älskar tv-serien "Hjälp!".
  • Han är som de där gula grejerna i "Dumma mig".
  • + som Brian i Family Guy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0