Dagens ridpass 25/1

Orkar inte skriva om hur jag ridit när jag inte kunde uppdatera, har bara ridit vanligt i ridhuset ändå.

Korven skulle ju hoppträna idag. När vi red fram kände jag att nått inte var rätt, han knep lite och ville inte gå framåt, gick emot helt enkelt! Sen såg Mats att det var vänster fram, han var alltså halt, suck! Inte varm eller någonting men han reagerade när vi tryckte på musklerna, som tur var är det bara en sträckning.. Men ändå sjukt tråkigt nu när jag äntligen skulle få hoppa med min stjärna :( Nu har han stallbandage på sig hela dagen imorgon och så ska jag promenera+massera honom i två dagar, och förhoppningsvis fixa en annan hage för han och hans bästis MX leker gärnet där ute.. Synd!

Carisma vilade.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

sv; Jodå kom du ner här, vi har ingen snö alls ;)

Jaha vad bra!

2011-01-25 @ 21:58:34
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0