Dagens ridpass 29/1

Carisma vilade, *#¤"&"&/"ponny!

Masserade Korvens bogar sen red jag, i början kändes han nästan ofräsch i vänster igen på nått konstigt sätt men det släppte ganska fort och han kändes helt som vanligt. Red mycket i förvänd galopp idag vilket gick jättebra. Deyy blev också mycket styrka med små små volter i kort kort galopp och massor av galopp-halt övergångar, red honom i allmänhet väldigt kort för att träna musklerna riktigt. Han va gör fin i galoppen! I slutet var han helt gudomlig, han trampade på riktigt riktigt bra! Traven kändes också bra, han gjorde fina sidvärts men längningarna var inte alls bra. Är ändå jättenöjd för galoppen var som sagt underbar!

Red Ocki Docki också. Med honom blev det bara basic, vet ju inte riktigt hur jag ska rida honom än och var ju helt själv och så. Men jag är jättenöjd! Idag var han mer på tårna än igår och lite mer springig men jag tycker att han var jättefin nästan hela tiden, kul var det också! Dock måste jag lära mig sitta ner i traven på storhäst det är sjukt jobbigt :o Men jag är nöjd med Ocki iaf :)

Kommentarer
Postat av: bianca

hej jag undrar om du vill byta bildlänkar? :)

2011-01-30 @ 14:00:31
URL: http://biancabruni.blogg.se/
Postat av: Annika

Hur länge har du haft Carisma? :)

2011-01-30 @ 19:08:37
URL: http://guardiani.blogg.se/
Postat av: Siri

fin blogg!

2011-01-30 @ 20:24:57
URL: http://sirran.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0