Gladis!

Har fått ännu fler läsare nu, är jätteglad! Och dessutom många kommentarer, fortsätt så :D Tycker det är jättekul. Och alla som kommenterade bettinlägget hade också väldigt väldigt bra åsikter :)

Jag kom hem för ett tag sen, har duschat och startat tvättmaskinen med lite kläder och nu äter jag toast. Gott!
Stallet idag var chill, jag red, gjorde mat och mockade nästan som vanligt, mamma brukar ju alltid mocka om hon är där annars :) Ridningen gick bra men det får ett separat inlägg.

Fick någon kommentar om lite saker jag kunde skriva och har själv lite idéer så tänkte skriva några tidsinställda nu som kommer upp här framöver, fast nu blir det latte och ponnyakuten!

Ses och hörs!

Tycker förresten att ni ska kolla in min lite halvdana gästbloggning hos Nathalie! www.NathalieMandl.blogg.se, hon är bäst!<3

Kommentarer
Postat av: Nathalie

älskar dig vännen !

kolla mitt senaste inlägg <3

2011-01-16 @ 20:03:06
URL: http://nathaliemandl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0