Kaffelatte!

Kom nyss på att vi har en mjölkskummare, så jag har gjort kaffelatte till mig nu! Det är verkligen sjukt gott :)
Jag åker till stallet lite senare idag, orkade inte gå upp förut när mamma åkte, såklart! Om det inte hinner bli alltför mörkt när jag är i stallet ska jag försöka rida ut med iallafall en häst. Det finns tyvärr inte några ställen att rida på nu nnär snön är så hård och det är halt :/ Jag brukar rida pågrusvägar, på dem är det oftast lite snö och det är inte lika halt eller trafikerat. Det är roligare på en äng men funkar inte det så har man inget val utom ridhuset, tyvärr! Korven har kraftiga broddar så honom funkar det bra på tycker jag. Carisma halkar inte så mycket heller eftersom hon är oskodd.

Är väldigt glad för att jag har fått ganska mycket kommentarer och besök, hoppas ni stannar! Har över 200 unika och det har jag aldrig haft innen :) Kan tänka mig att det beror på att Johanna länkade mig ;) tss. Det finns ju faktiskt inte överdrivet många "fälttävlansbloggar" heller.

Uppdaterar mer senare :)

Korven våren 2010 i Tranemo.

Kommentarer
Postat av: Nathalie

babe . du ska bara veta att jag älskar dig otroligt mycket , och du betyder väldigt mycket för mig ! Min sommar kommer vara med dig vännen ! Pussa Korven från mig . <3

kramisar

2011-01-16 @ 13:38:13
URL: http://nathaliemandl.blogg.se/
Postat av: .

kan inte du göra en presentation av vilka hästar du rider osv?=)

2011-01-16 @ 17:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0