Måndag

Har precis ätit gulaschsoppa och sitter vid pappas kontor med en latte. Härligt!

Det har varit en ganska chill måndag idag, det har varit lite gymnasieskolor på besök på min skola och pratat, fast jag var inte så intresserad av dem. Så hade vi 2 engelskalektioner också. Gutt! Älskar engelska! Bestämde mig för ett nytt arbete i engelska också, famous prisons. Hoppas det blir bra :) Det är bara några månader tills jag slutar 9an och jag har inte bestämt helt och hållet vart jag ska gå, just nu lutar det åt Estet/Media på John Bauer gymnasiet iallafall.

Vad ska jag göra senare idag då? Jag ska nog skriva några tidsinställda inlägg som kommer fram här samt spara ett par halvklara i utkastet så att jag kan publicera dem senare, och så ska jag börja packa för vi flyttar i helgen :o Mycket som ska med! Kaniner, kläder, sängkläder, TV osv osv. Kommer vara läskigt att flytta, har aldrig gjort det innan! Men tror att det blir bra ändå.

Hästarna fick som sagt vila idag, det gör dom oftast på måndagar. Tycker det är skönt att få en hästledig dag ibland :)

Men nu får ni mer update senare! Hoppas ni gillade bildbomben :) see you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0