Med Isabel!

Sitter på golvet med Isabel. Haha stört! det gör ont/isabel

Gick i skolan till klockan 4, sedan stallet :) Isabel och jag har inte träffats på flera veckor för hon har varit i spanien, så nu ska vi umgås :D Jag har fått en present också av världens bästa fast jag har inte vågat öppna den än :) Blir flummigt inlägg nu, skyll på Isabel! Tsss.

Aja, nu ska jag äta toast och sen ska vi dricka latte :) gött! ses!

ps. Såg ni att jag var med i en till skvallerblogg föresten? Handlade om mig och Johanna igen ;) Och någonting om Linn och Sofia för att Korven blev veckans häst där! HAHAHA 


Kommentarer
Postat av: Emma - GrytaGirls

GALET snygg header, me like!

2011-01-18 @ 21:15:49
URL: http://grytagirls.blogg.se/
Postat av: Madde

Vad heter den skvallerbloggen? :D

2011-01-18 @ 21:21:06
URL: http://superponnies.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Om det har att göra med hästen eller ryttaren kommer nog för alltid vara ett mysterium.." HAHA, så jävla kul!

2011-01-18 @ 22:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0