Mental träning

Kom för en stund sedan hem ifrån den mentala träningen med Div 1 laget, det var lika kul som vanligt och jag blir lika inspirerad varje gång! Idag pratade vi om att tänka med bilder och inte med hjälp av logik, vi fick lösa en svår gåta och så pratade vi om mål och lugn :) Vår mentala tränare heter Maria Kehagia och hon är jättebra!
Just nu sitter jag och äter, eller jag ska börja laga mat iallafall ;)
Tidigare idag var jag hos tandläkaren, var där inne i 2 jävla timmar :o Tog en massa bilder, röntgade,  gjorde avtryck från mina tänder m.m. Ska ju få tandställning för mina tänder är snea, undra hur jag kommer se ut med det? Iallafall så kommer den dröja lite till, hade tydligen ett litet hål mellan två tänder som sitter på varandra, haha knas! Men jag ska laga det nästa vecka och sen ska vi in igen och göra fler avtryck och få information.

Idag var jag stallledig, tycker faktiskt att det kan vara skönt ibland, att slippa tänka på hästar och allt vad det innebär, fast i och för sig så tänker jag på det ändå, planerar och lägger upp saker ;) nörd! Imorgon ska iallafall Korven till Mats och hoppa! Och senare ska jag rida Ocki Docki :D

Men see you later!

Denna bilden är nästan exakt ett år gammal, diggar frambenen! 

Kommentarer
Postat av: Denice :)

Haha XD jag är precis lika nördig ^^ Planerar tävlingar och massa annat som har med hästarna att göra fast man kunde lagt tiden på annat ;) Men det är ju det vi lever för, hästarna ^^

2011-01-31 @ 22:53:15
URL: http://deniceakerblom.shapemeup.se/
Postat av: Sandra

söt pålle ;> värsta snyggingen!

2011-02-01 @ 22:00:17
URL: http://hoppryttarnas.blogg.se/
Postat av: Elin

Ät också sådär. Fast jag är ledig så är det hästar som gäller ;)

2011-02-02 @ 17:52:58
URL: http://fredriksbergsnobel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0