Mobilt bredband!

Idag fixade mamma vårt mobila bredband så nu kan jag blogga hemifrån :D
Vet dock inte vad jag ska skriva, hade tänkt skriva ett åsiktsinlägg men just nu har jag noll fantasi så det får vänta :(
Jag är iaf sjuk, eller håller på att bli. Snorar, nyser och hostar jättemycket, that's to bad! Vill inte bli sjuk alls :(
Imorgon om jag orkar ska jag iallafall gå till John Bauer för dom har öppet hus, hoppas att Isabel och Felicia också är där! Så slipper jag vara själv! Dessutom kommer Felicia hit i helgen, vi ska äta pizza och på MAX, kolla på film, vara ute i Kalmar och chilla och baka en riktigt bra kladdekaka! Kommer bli asgutt, ensamkväll med bästa vännen!

Ska skriva lite till på ett hemligt brev sen ska jag sova! Vad kan det vara? Det får ni veta tids nog ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0