I know the streets like the back of my own hand

Chenare amigos vad hittar nu på?
Jag ska snart åka till stallet och rida och så ska prinsessan skos idag också. Måste öva på att rida program med henne så det står på schemat idag! Efter jag varit i stallet så kanske jag och 2 vänner ska gå på marknaden som är på öland idag, fast vi kanske inte hinner beror på när det stänger och när jag är klar i stallet som vanligt haha.
Och imorgon blir det bio! Harry potter :D Skulle gått på allra första nattföreställningen idag men det fanns inga platser kvar när vi skulle boka :( Så det får bli imorgon istället ;)
Haha förlåt för mitt fina emo inlägg igår. Men ibland känns det bara som att ingenting är värt och att man bara suger. När jag kollar tillbaka på det månaderna som har gått av 2011 ser jag bara de dåliga sakerna. Förra året hörde jag nästan alltid "fan va duktig du är" "vilken jävla bra runda du gjorde" osv osv men iår, iallafall det jag ser eller så är det bara "det var väl bra" typ sånt, och nu menar jag efter tävlingar/träningar och så. Resultaten iår har varit 10 ggr sämre samtidigt som jag känner att jag utvecklats. Men man eller iallafall jag måste få höra det från andra också, det hjälper inte att jag känner "fyfan va bra ridet" alla gånger, eller att det bara slår mig ett ridpass eller träning att "va lätt detta känns nu som var så svårt innan". Men det är inget jag får höra längre tyvärr. Innan fick jag alltid grymt mycket beröm enligt mig själv och jag fick veta att jag hade talang osv, men nu då? Har talangen försvunnit eller vad har hänt? Undrar ibland om jag verkligen är så duktig som jag alltid trott och jag vet faktiskt inte. Jag vill höra från andra att jag är duktig, att jag har talang, att jag kan fixa saker och ting och inte bara att jag själv intalar mig det. Jag pikar ingen här, behövde bara förklara eller något. Typ skriva av mig.
Haha en fågel flög in i fönstret medans jag skrev. Nu ska jag göra nått vettigt och bli glad. Hej då!

Kommentarer
Postat av: Josefina

Återigen så är detta en grymt egoistisk sport .

Folk glädjs inte alltid åt andras framgång och fina rundor .

Jag blev inte grattad av några klubbmedlemmar när jag vann mina klasser . Så jag ser det som att folket faktiskt tkr du rider bra , stå på dig och rid som du alltid gjort . Va ödmjuk mot andra så ska du se att snart kommer alla goda och roliga kommentarer tillbaka ! :)

2011-07-14 @ 12:46:47
URL: http://jnordlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0