If you say jesus backwards, it sounds like sausage.

Helloooo I'm a bad blogger :(
Har inte orkat uppdatera, men så kan det vara! Inget intressant att skriva ändå förutom att Korven finns ute på annons på hästnet nu! Hoppas att försäljningen går snabbt och att han kommer till ett bra hem :)
Ska ju tävla i helgen som jag sagt tusen gånger, det skulle regna såklart. Skit också! Tänkte mig ett meeting med sooool! Caroline har åkt till Portugal nu, är så avundssjuk! Hon ska dit i 3 månader och jobba och så ska hon vara testryttare på EM också. Hade jag också velat! Men jag får väl förhoppningsvis chansen på storhäst nu. Ska satsa hårt!
Imorgon blir det nog inte mycket update under dagen för jag ska till stallet och bada båda hästarna och packa sadelskåpet så gott det går. Tänkte visa er lite outfits också!

Kommentarer
Postat av: Alwa - Stallviggeby

Hej, gillar din blogg. Vad har din ponny för stam? :) är lite nyfiken på den!

2011-07-22 @ 22:09:40
URL: http://stallviggeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0