Charlie bit me

Buhu, sista riktiga skoldagen för mig :( Vilket innebar sista lektionen med världens bästa lärare Anna :( Vi lekte lekar, och så sa hon varför vi var så speciella och sa till alla hur hon kommer minnas just den personen. Mig skulle hon minnas för att jag aldrig tyckte hon var konstig på ett dåligt sätt, utan bara tyckte det var roligt och bra. Haha hon är ungefär som mig, lite wild and crazy in a good way. Trodde jag skulle gråta som bara den men det gjorde jag inte! Det är inte föränn nu när jag slutar som jag förstår vilken jävla bra skola och klass detta har varit. Och alla underbara lärare m.m. Vill inte sluta i klassen!!!!!
Imorgon är jag ledig för jag ska träna för Lotta Björe! Roligt :D Hoppas dock att vi inte gör en ofavorit i repris och hakar fast i hinder och slår bäckene snea igen ;) Imorgon kommer det gå fint, han kändes ju jättebra idag! Ska kolla på alla träningar imorgon för då lär man sig massor och det är roligt!
Nu ska jag baka kladdkaka och ta med mig imorgon!
Hörs och syns, i helgen ska jag skriva lite åsikter :D
I'm freakin' cool

Kommentarer
Postat av: ina

SV: Okej, nej det är inte fult:) la bara märke till det:)

2011-06-10 @ 07:54:25
URL: http://iinahholmgrenn.blogg.se/
Postat av: isaabel

de två björungarna & fjortisen...

2011-06-12 @ 13:15:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0