Dagens ridpass 31/5 & 1/6

Igår hopptränade jag och det gick riktigt jävla dåligt. Stoppade massor och jag red dåligt, det var inte den vanliga Korven jag satt på.. Springig och inte så modig som han brukar. Det var dock ett tag sedan han hoppade och det var ett tag sedan han tränade och så.. Riktig skitträning och jag typ grät sönder efteråt haha.
Idag kom Ulrica och jag tränade dressyr för henne. I början var Korven lite seg men sen jättefin! Vi höjde formen på honom lite idag och red honom inte så djup som vi brukar. Har inte ridit honom i den formen innan så det var lite ovant men han kändes jättefin och såg jättefin ut. Lite seg och stark ibland bara. Vi gjorde även lite sidvärtsövningar och det funkade bra. Ulrica är en grym tränare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0