Rebbi's in the house...

Fast egentligen så är det Joppe som är in the house. Mitt house. I och för sig är jag det också, men för tillfället är jag mer in the blogg SÅ ATT SÄGA. Annars tänkte jag mest berätta för er kära läsare att vill ni ha en pöjk som inte vet hur man är normal borde ni satsa på Joppe. Han tycker att det är roligt att lägga massor av sin dyrbara tid på att leka dansk tant som sakta men säkert tar sig upp för en trapp. Jag kan ju tillägga att denna tant drömmer om en riktig karl vid namn polsemannen och att hennes bästa tantvännina är ute efter samma karl. DADADDADUUUUM!

WE <3 DRAMA!


Jag ber om ursäkt för ett väldigt random inlägg i denna fina blogg, men ibland kan jag inte hindra mina impulser. Förresten så lovar jag att göra en jättefin dans till den som listar ut vem den andra tanten är!

 

Tack för mig, varsågod, bra!

 



Kommentarer
Postat av: anonym tjej :DDDDDDDD (eller Hedda)

Rebecka Serpan är tant nr 2

2011-06-04 @ 22:35:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0