Dansa är kul

Har dansat i stort sett hela dagen i skolan. Imorgon när det är tema avslut och lite festligheter i skolan så skulle jag och tre andra såklart dansa eftersom att vi är bäst på bengali danser! Imorgon ska vi faktiskt få dansa två gånger, först den vanliga favorit i repris dansen och sedan en hemlig dans som vi lärt oss idag. Den nya är mycket svängigare och så jävla rolig att dansa! Jag tänker börja på bengali dans, det är sjukt roligt och energikrävande! Eller så gör jag det bara hemma, det går lika bra. Fast det är roligare när det är många som gör det. Älskar förövrigt min grupp jag är i nu, vi har askul och särskilt när vi dansar!
Efter skolan åt jag hos mormor och sedan bar det av till stallet med Sanna. Jag fixade allting till Korven, bärde ut vatten till hagarna och borstade Celica så att Sanna kunde börja rida direkt efter sina lektioner. När allt var klart så kvällsfodrade vi och jag åkte hem med Emma :)
Nu ska jag dricka lite kaffe och sedan sova, stor dag imorgon hahha! Vi ses och hörs :)

Kommentarer
Postat av: linda

Kan du inte lägga in en film när ni dansar? :)

2011-03-31 @ 21:59:14
URL: http://lindalidstrom.blogg.se/
Postat av: Sofia Genne

... men jag föredrar att SUPA! hahaha var tvungen ;)

2011-04-01 @ 19:29:41
URL: http://teamsl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0