Ego dag

Idag, eller nu ikväll har jag värsta egostunden! Sitter och tänker/skriver bra saker om mig själv och anger mig själv som bäst när jag pratar med andra. Sånt behövs verkligen för att stärka sig som person, och nej det är verkligen inte att ljuga för sig själv!
Idag har jag bara varit i skolan och hemma ungefär, råkade ta fel buss till skolan så jag kom med nån random skolbuss och ja det var ju spännande! Mer än så har nog inte hänt förutom att jag och Felicia har spelat in roliga filmer och att jag fick bra betyg på nationella :)
Vi ses imorgon!
Är ni intresserade av att se failbilder föresten? Isåfall kan jag leta upp några :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jaaa failbilder är kul :D

2011-03-24 @ 11:40:54
Postat av: Anonym

Ja failbilder är alltid kul :)

2011-03-24 @ 15:39:45
Postat av: Heidi

Failbilder är alltid roligt att titta på! =D

2011-03-24 @ 21:28:39
URL: http://lmochhb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0