Grattis Johanna!!!!!

Ingen har väller missat att självaste Johanna Grant Boklund fyller år idag? ;D Ni MÅSTE säga grattis annars blir det synd om er! De flesta vet nog redan vad Johanna fått av mig, haha jag är bäst!
Idag kollade vi på en jättebra film i skolan, slumdog millionare hette den! Den gick mest ut på att pengar inte är lycka men den var riktigt bra ändå! Härliga karaktärer och riktigt bra filmat! Vid kl. 14 hade jag även utvecklingssamtal, lika kul som vanligt! Not. Särskilt när min mentor i slutet kom fram till precis samma sak som när vi började prata typ 5 år tidigare.. Jaja så kan det gå! I skolan pratade vi även mycket om vilka saker som verkligen betydde något och om vad positiv är. Och vi kom fram till att positivt tänkande inte är ologiskt som vissa påstår att det är!
Just nu sitter jag i min lilla säng och nyser. Håller på att bli sjuk plus att jag vistades mycket nära hö idag vilket inte är bra då jag är allergisk mot det, så jag snorar som bara den :( Och har ont i tänderna, stackars mig!
Det är faktiskt synd om mig, för vet ni? Idag sattes hela gården i karantän.. Jag hoppas innerligt att det inte är mer än en vanlig förkylning annars går detta året åt helvete för mig och min elitsatsning! Jävla skit!
Nu ska jag tröstäta tjockissaker och kolla på film, hörs imon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte du ska prata skit om mig dessutom inte säga saker som inte stämmer. Jag har inte ringt och sagt att min häst har kvarka! jag ringde o rådfrågade ang hans symtomer för han hade feber, ville veta om jag kunde underlätta hans hosta med något mer än bara bisolvon o om dosen var rätt jag gav!! Vetrinären säger då att de låter som misstänkt kvarka o rek att man ska ta prov! Ringde johan o frågade vilken vetrinär jag skulle ringa o han sa att jag skulle ringa algutsrum vetrinärstation o dom skickade ut sin vetrinär! hade du inte brytt  dig om din häst varit sjuk? Skulle jag vänta tills min kanske skulle bli super dålig?! En Vetrinär har skyldighet att skydda andra hästar från smitta om dom misstänker de Annars kan dom bli av med sin legitimation! Förhoppningsvis är de bara en baktriell förkylning , vilket dom hittat i ett travstall ute vid ATG nyligen. Tycker inte du ska lägga skulden på mig i min häst jag har inte bett min häst bli sjuk o fattar inte hur ni inte kan uppskatta att jag tog detta på allvar, hade jag väntat kanske era hästar åxå blivit sjuka. Ni förstår ju inte att jag tänker på både min häst OCH andras hästars hälsa ! Kunde lika gärna varit någon annans häst.   Vi skulle dessutom inte sprida ryktet innan provsvaren var klara men nu vet väl alla de.. Vilket borde kännas lite pinsamt för er som vekar tycka att jag är korkad , tror inte andra människor hade uppskattat att riskera att bli smittade på tävling bara för att jag inte fick ta reda på vad min häst är för sjuk.. Jätte trist att ni inte får tävla men era hästar är friska o kommer nya tävlingar , tänk på mig som har en sjuk jäst jag har ingen aning om när jag får börja med honom igen!

2011-03-18 @ 23:50:12
Postat av: Ronja&Sofia

Super fin häst, vill du vara med och tävla med hästen? Det du behöver göra är att klicka på länken! Där får du läsa allt om "Veckans snygging" http://dressyrtjejerna.webblogg.se/2011/march/paminnelse-om-veckans-snygging.html

2011-03-19 @ 00:12:21
URL: http://dressyrtjejerna.webblogg.se/
Postat av: Josse

Karantänen kommer ju inte vara för evigt heller !?

2011-03-19 @ 06:30:33
URL: http://josephinesandstrom.blogg.se/
Postat av: Julia

Vilken rolig present! :)

Ha en bra dag och missa inte frågestunden http://knasryttarna.blogg.se/2011/march/fragestund.html

2011-03-19 @ 11:42:05
URL: http://knasryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0