Snygga transportis!

Är hemma hos pappa nu och vet ni vad som står här? Jo min fina stripade transport! Det blev asbra, dock står bara mitt namn nu för att företagsnamnen ville inte fästa riktigt, så den ska står ute och slitas lite av vädret och sedan ska vi sätta på resten :) Det kommer bli assnyggt och ni får bild på det som är gjort imorgon :)
Varför är jag här då? Jo vi har en sommarstuga som ingen vill ha längre så imorgon ska vi göra iordning den till försäljning. Känns lite weird eftersom jag har så sjukt många minnen där! Men det tjänar inget till när ingen vill vara där på sommaren :)
Vi har ätit lite och kollat på Så ska det låta, och nu ska jag snart sova lite! Är hiskeligt trött :) Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0