And I need freedom now

Imorgon ska ni få er ett argt inlägg, orkar dock inte skriva det nu men åhh vad sur jag blir på samhället! Skriver mer imorgon om det!
Hela dagen har jag varit hos Rebbi iprincip och hon följde med mig till stallet tidigare för att Korven skulle få sin halvårsvaccination så att vi kan fixa ett FEI pass! Vaccinationen gick bra och han var jättesnäll som vanlig min fina ponny :)
När vi hade fixat allt i stallet så sick vi hem och bakade kladdkaka och kollade på film, sedan kliptte vi bort mitt hår! Det var första gången Rebbi klippte hår och det blev jättesnyggt enligt mig. Vill bara locka det mera nu så blir det asgrymt :D
Denna vecka händer inte så mycket, Korven ska chillridas och jag ska väll inte göra något speciellt tror jag. Skönt ändå :) Vet dock att det nog blir en tur till Skåne på onsdag och där ska vi prova en eller två hästar :) Skulle ha tränat en häst för Mats imorgon men ägarna skulle tyvärr iväg så det gick inte :(
Nu ska jag sooova en godnatts sömn ha det gött så härs vi la imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan inte du skriva ett inlägg hur man ska tänka när man provrider en häst? du verkar vara grym på provridningar, själv blir jag nervös som ett svin och rider (håller på att leta storhäst jag med) as dåligt, hehe. skriv gärna ett inlägg om hur du tänker!

2011-05-24 @ 15:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0