As I walk Into the wild

Kollar på världens bästa film Into the wild nu. Helt underbar är den!!!!!!!!!!
Idag har jag provat en häst i terrängen men det får ni veta mer om senare, orkar inte riktigt blogga nu utan det får bli imorgon istället :)
Ha det gött och kolla på en bra film!
Här är förresten fräscha bilder, en på mitt hår efter jag klippt mig. Den första bildern är från London och då var mitt hår underbart men nu den senaste tiden har det aldrig gett med sig och velat bli fixat och bara varit fult så det fick försvinna som sagt, och jag är nöjd med det.
Ett grisöga, mysigt
Fillan är vacker

Kommentarer
Postat av: Fillan

Neeej vilken ful bild!

2011-05-26 @ 08:45:28
Postat av: Du!

DIN BLOGG ÄR FELKODAD!!!!!

2011-05-26 @ 14:42:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0