Åsikter

Har inte skrivit på ett tag känns det som men det har jag ju egentligen! Här kommer lite allmänna tankar från mig :)
Jag tycker att fel låt vann melodifestivalen. Irland skulle lätt ha vunnit! Jag kollade inte och jag har iinte hört ett enda bidrag, inte ens Sveriges haha men Irlands är ju bara såååååååååååå bra! Jag kollade alltid på melodifestivalen innan men inte längre, statusen har sänkts något enormt på allting tycker jag och inga bra låtar är med längre..
Det är nya regler nu  på SM i fälttävlan. Eller ny bestämmelse snarare för i år. Iår ska SM gå i 1* och inte 2* och det tycker jag är bra. Vi har inte överdrivet många ekipage som rider 2* här och då är det definitivt roligare om det går i en klass lägre så att fler kan deltaga. Det blir ju dessutom mycket roligare för dem som det går bra för. Hur kul är det att vinna om man är 4-5 st som startar liksom? Ett SM är ju alltid grymt roligt att vinna men det blir ju definitivt roligare om det är ca 20 st som är med.
Lite smååsikter från mig ;)

Kommentarer
Postat av: Madeleine Johansson

She's got her lipstick on

Here I come . Da da dum



Beeesta lååten påå lääängeee :D

2011-05-16 @ 21:37:25
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: Madeleine Johansson

Helt perfekt ju! ;) Passar dom i samma saker ju, kan inte bli bättre, haha :D

2011-05-16 @ 22:17:42
URL: http://showjumpers.blogg.se/
Postat av: anna

Haha, håller med om Irland :) dom skulle ha vunnit :))

2011-05-17 @ 22:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0