Better were the days when mastery of seas came not from bargains struck with eldritch creatures... but from the sweat of a man's brow and the strength of his back alone. You all know this to be true!

Har precis ätit lite och nu dricker jag kaffe! Kom hem från stallet runt halv tio.
Allting är fixat och packat och grejat tills imorgon, behöver bara lasta Korven och sedan åka! Vi åker vid den dödliga tiden 03:01 ifrån stallet, hemskt! Tur att jag är bra på att sova i bilar iallafall!
Ska uppdatera lite mer sedan sova, önska mig lycka till imorgon!

Kommentarer
Postat av: Anna K Larsson :)

lycka till nu! :) ska sj'lv också tävla, bäst jag lägger mig. haha! :D

2011-05-13 @ 22:54:55
URL: http://hagbyponnyer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0