Det bästa från 2010.

Lag-sm! Hade jätteroligt där! Åkte dit med Amanda och Ulrica med deras mammor i en lastbil som vi sedan sov i under hela helgen. Jag fick sova i hästdelen eftersom det var fullt i bodelen, men jag hade det ändå varmast första natten eftersom Lena glömt att stänga ett fönser haha!
Det gick inte så bra för laget. Lite otur i allting utom för mig och Korven som fixade allting galant, rekordstraff i dressyren, nolla i hoppningen och nolla på hinder i terrängen. Red dock grymt fort så jag fick 6 tidsfel vilket ledde till att jag kom några utanför placering, surt! Men det var iallafall riktigt riktgt kul hela helgen! Särskilt på ryttarfesten, flickorna från Småland höhö ;) Vill dit iår igen och ha mint lika kul! Och så tycker jag även att Ulrica kan klippa ihop Lag-sm filmen snart ;)

Kommentarer
Postat av: Ulrika (:

ödet sa tydligen till mig o titta in på just din blogg idag ;) jag få väl ta o samla ihop filmerna från alla o börja klippa :D

2011-05-06 @ 09:47:25
Postat av: anna

Jag var också där:) O red för skogslotten. Såg erat uppträdande "flickorna från småland" :)

2011-05-06 @ 22:05:57
URL: http://www.ullevidsponnyer.n.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0