Detta fält måste fyllas i

Haha den där jordbävningen gick ju väldigt bra igår! Någon som kände något? ;) Jävla gubbe haha! Han fick oss än en gång! Jag var faktsikt livrädd i veckan men igår när jag satt och väntade på att dö så tänkte jag att det bara var en bluff som alla de tidigare gångerna just denna man sagt att jorden skall gå under. Skicka in honom på ett ålderdomshem snälla! Fucking galning.. Haha förövrigt verkade det som att inte Danmark hört om detta, Caroline fattade ingenting och trodde jag menade att jag skulle dö på tävlingen.. Sedan när jag berättade vad det var så svarade hon: "fedt"
Sitter och äter frukost nu ska snart bege mig mot Cheval! Får se vad jag får med mig hem :) Sedan tar jag ev. bussen till Udden för det är hästens dg idag där! Stannade hemma innan när mamma åkte dit men nu har jag så tråkigt så jag kan likagärna åka dit och kolla lite. Skulle varit med på en clinic för Linda på hennes häst Resonance men tyvärr så trampade hon snett i veckan och kunde inte vara med :( Hade varit kul annars, dels att visa upp sig och att rida storhäst! Förra året var jag med på Hästens dag med Korven. Först på en fälttävlansuppvisning och sedan på höjdhoppningen som vi gick och vann! Helt otroligt! Hoppade 150 cm, det var läskigt hahah! Kom dock delad 1a eftersom Saga och hennes b-ponny Pigall hoppade 130, asgrymt!
Ska skriva ett inlägg nu om alla provridningar i fredags och ett om tävlingen igår! Ciao!

Kommentarer
Postat av: ISABEL

...vad var det jag sade? jag lovade ju på mitt liv att inget skulle hända HAHA

2011-05-22 @ 14:50:59
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/
Postat av: Daniela

Haha, precis? Det var dock några kompisar till mig som bor 10 mil från mig som hade känt av något litet jordskalv 7 på morgonen... dom blev lite rädda :D

2011-05-23 @ 16:51:35
URL: http://photosbysmelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0