So come out of your cave walking on your hands And see the world hanging upside down You can understand dependence When you know the maker's hand

Hello kvällen igår var fedt ska ni veta! Typ dans, studsmatta, musik och massor av skratt. Härligt var det :)
Nu ska jag precis alldeles snart åka till stallet och rida osv sedan ska jag till faster och passa hennes hundar medans hon är på festival :) Mysig kväll med fiiilm!
Har lite bloggtorka nu.. Ska se om jag kan skriva lite fler arga inlägg imorgon får det har jag lite på g haha. Annars får jag la be min roliga dansk blogga lite igen? ;) Skrattar fortfarande åt hennes inlägg haha!
Korven har bara gått lite i skogen de två senaste dagarna så jag har inte skrivit något riktigt inlägg om det, han har varit jättepigg men gått bra, igår var springnarkomanen Rebbi med oss också och sprang samtidigt som jag red!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej. Jag har ett problem med min ponny som du eller någon annan kanske kan hjälpa mig med?



Han är jätte fin och pigg när vi tränar och hoppar allt. På framhoppningen går han alltid klockrent lika så på banan. Men ibland så går det bara inte. vi får inget flyt och han blir JÄTTE SEG! Han bara kopplar bort hjälperna och lyssnar inte alls. Detta brukar innebära stopp och rivningar... jag kan inte träna på problemet eftersom han går klockrent på träningar och de flesta tävlingarna.



Snälla kan du hjälpa mig, hur ska jag göra?

2011-05-29 @ 22:07:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0