When you want something in life you gotta reach out and grab it

Är i skolan nu och väntar på Rebbi som gör nationellt prov i engelska. När hon är klar ska vi åka hem till mig och jag ska byta byxor för mina är blöta eftersom Sarah hällde vatten på mig innan :( Efter det så ska vi ner till stan lite och sen är det bio, premiär♥
Var på Kagg tidigare idag med klassen, det var ganska tråkigt. Trodde att vi skulle göra speciella labbar men det vi gjorde var jättetråkigt tyvärr. Bra idé annars!
Idag fixar mamma stallet eftersom att jag inte hinner med det idag. Tror att mamma red lite också faktiskt!
Nu kommer Rebbi förövrigt, ha en trevlig kväll :)
Foto: Sandra Åhlund

Kommentarer
Postat av: Danai

sv: Jag har redan kollat med dem :) De hade bara ett brunt i stl full och de sa att det skulle ta runt 4 månader för dem också, så vi får väl se hur det blir :(



Men tack för tipset, bättre att få veta att det faktiskt tar 4 månader än att de inte säger någonting ;)



förresten så gillar jag brillorna på bilden :D

2011-05-18 @ 18:32:34
URL: http://doverholtdanai.blogg.se/
Postat av: lina

ofta man får tävla med solglajjor? :P :)

2011-05-21 @ 21:20:12
URL: http://linablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0