Yoho let me go home

Imorgon kommer jag döö, vi ska ut och cykla med våra mentorsgrupper och ha olika aktiviteter. Jag gillar de flesta människor och försöker se likheter när andra ser skillnader men dem som är med i min basgrupp som vi kallar det har jag inget gemensamt med när det gäller intressen iallafall. Borde man inte få fucking cykla med sina vänner iaf? Nej såklart inte!! Fyy vad tråkigt, mil utan dem, hemskt!
Egentligen är inte cyklingen problemet utan ensamheten, kan ju inte prata så mycket med dem i basgrupperna precis och det suger. Jag är har högt EQ men mest om jag inte känner personerna eller har samma intressen som dem men har vi inte samma intressen men jag ändå känner dem så bryr jag mig inte. Jag kommer dö haha. Vill verkligen inte :(
Idag på kvällen har jag varit utee på stan med en vän och ätit glass, det var roligt :) Nu ska jag kolla på The Tudors och längta efter imorgon<3 Inte för cyklingen utan för träningen!!!!! Jätteglad när jag tänker på det :D
Good natt kommentera gärna :D
Fick några jättefina bilder från Rebbi igår på mig själv till vardags men jag råkade ta bort dem :( Så ni får en annan rolig och seriös bild på mig.

Kommentarer
Postat av: Sara Carlsson

sv: inte dom dagarna, men vill dit på söndag och måndag :)

2011-06-01 @ 21:12:31
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Sara Carlsson

sv: bra ;D

Det är ändå roligare att fota de lite högre klasserna på de två sista dagarna, än den första ^^

2011-06-01 @ 21:19:42
URL: http://carlssonpataket.blogg.se/
Postat av: Amanda

Går du på kunskapsskolan?? ;)

2011-06-02 @ 11:41:54
URL: http://amandatillenius.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0