Dagens ridpass 3/4

Hoppade lite idag dels för att komma ifrån ridpasset igår och för att jag inte gjort det sedan vi krashade på Lotta träningen.
Han var jättefin när jag red fram bara något seg ibland. När jag väl hoppade var han pigg och jättefin, drog inte iväg så mycket men var ändå inte för lydig. Han var jättefin hela tiden dock så stoppade han när jag skulle hoppa en oxer första gången, jag kände att det var av ren osäkerhet så mamma sänkte och då hoppade han glatt igen både högt och lågt. Inte alls konstigt att han var osäker, sista språnget på 2 veckor var på en oxer som vi krashade i och han slog bäckenet snett, det måste gjort grymt ont så det var ju inte ett dugg konstigt att han inte ville. Men han var iallafall jättefin! Och det var grymt roligt också :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0