I'm going to paraphrase Thoreau here... rather than love, than money, than faith, than fame, than fairness... give me truth.

Sitter och skriver på fb med en tjej, jag ska gästblogga på hennes blogg nu på torsdag och framåt i en vecka. Kommer bli kul! Vi pratar om lilla Valter, han var en glad hund :)
Idag har vi haft en skrattig dag i skolan, vi fixade klart våra klasströjor och lite annat. Imorgon är det föräldrarmöte och jag ska vara med på det och presentera vårat Bangladesh tema, dans såklart! Sedan har vi nationellt prov på morgonen, hemskt! Men det kommer gå bra!
Jag har verkligen ingenting att skriva, ni måste verkligen komma med förslag! Och kommentera mera!

Kommentarer
Postat av: ISABEL

Du kan skriva om mig!! Bara för att jag är typ världsbäst & så (nej inte alls ego eller så) & sen kan du skriva alla dina vackra citat du kommer med varje dag. Belive me, jag har dina bästa (sämsta) stunder antecknat. Bara att säga till så skickar jag dem, (6)



eller så kan du helt enkelt skriva mer åsiktsinlägg! ELLER VÄNTA JAG VET - ETT OM VALAR!!!!!!!!!!!! JAKOB SKRIV ETT FAKTA INLÄGG OM VALAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111

2011-04-12 @ 21:31:52
URL: http://isabellundmarks.blogg.se/
Postat av: Ello Almér - Team Lyckås

Hm.. Det låter starkt som du ska blogga åt fröken Perland.. Men jag kanske bara är ute och cyklar. Fast ne. Men nice! :)

2011-04-13 @ 22:48:21
URL: http://teamlyckas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0