Don't make it bad

Halloj! Bytte nyss om till ridkläder och skulle ta buussen till stallet eftersom det är träning idag, sedan såg jag att jag inte red förän kl 6, så jag behöver inte åka än :) Trots att det är grymt mycket som ska smörjas och grejas med innan.. Naiomi får ett lugnt pass hos Mats ikväll, hon har stått inne inatt och vilat upp sig efter tävlingen och sen ska hon få gå in och äta någon timme innan träningen! Ganska bra att jag tar en senare buss till stallet, då kan jag ju blogga nu eftersom jag ska till en kompis ikväll och inte kan göra det då :)
Om ni kikar in senare får ni resultat från helgen, ska se om jag kan länka några filmer också eller kanske tom lägga upp här om jag kan haha, oteknisk.se...
Men nu ska jag äta kladdkaka och kolla film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0