Tävling Ridklubben Udden 20/2

Är riktigt nöjd med Korvens insats! Han var jättefin på både banan och framhoppningen. Red fram i en rejäl galopp och hoppade 2 språng på räcket och 3 på oxern.
Inne på banan var han vääääldigt pigg och glad men han gick runt som en klocka och nollade! Han var så fin och det var jätteroligt! Det var ju en A:1 A och då får man ju vänta på omhoppningen+att dem höjer. Vi fick till riktigt bra svängar och en snabb omhoppning, han var väldigt glad och ännu mer pigg i omhoppningen också men det var bara roligt.
Slutade iallafall 2a, men det var inte alls långt mellan mig och 1an. Jag är jättenöjd iallafall, Korven är ju bäst som vanligt!
nu låter det säkert som att jag inte vill skriva ut det negativa eller bara är nöjd för att jag placerade mig men ska jag vara helt ärligt så är jag så nöjd som jag skriver och det kändes så bra osv. även fast det kanske låter weird!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0