Usch

Idag när jag tog av skydden på Korven upptäckte jag att han tappat sina 'sporrar', de där gråa säkerna dem har över kotan vid hovskägget om ni fattar? Det var så vidrigt fick en massor av blod på händerna, usch. Tvättade iaf såren rejält mycket och sedan fick han stå med riktigt hårt tryckbandage där i 30 min innan jag lindade vanligt med kompressorer. Upptäckte det efter jag red så han var ju inte halt eller  så, men ändå stackarn :(
Anledningen till att de trillat av är att det blir extra skört nu när det är så kallt.

Kommentarer
Postat av: felicia

sv : jag såg nog inte dej haha! :D

så det var därför jag inte sa hej! :)

2011-02-26 @ 21:30:47
URL: http://classialpony.blogg.se/
Postat av: Emma

dom har inte trillat av , de gör dom inte så bara , han har väl trampat igenom

2011-02-27 @ 10:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0