A good man draws a circle around himself and cares for those within.

Seg dag. Har kollat på två filmer hos faster och gosat med hundarna. Kollade först på roliga Wedding crashers sedan bästa underbara sjukt braiga 10 000 Bc, har aldrig sett den innan och den var grymt fin og bra.
Just nu sitter jag och försöker sy ihop morgondagen samtidigt som jag fantiserar om att flytta till skåne och annat jag vill. Skulle vara underbart att flytta dit, vill bara bbo där vart som helst nästan. Fast helst runt malmö, dagstorp eller flyinge, ingen aning om varför men där vill jag bo. Men ingen i min familj vill :( buhu stackars mig..
Är så deppig nu, ingen aning om varför eller varför jag skrev det men känner bara att det inte går att dra på munnen. Inget speciellt har hänt men det bara känns som en tråkig deppkväll och jag känner mig allmänt misslyckad/dum.
Nu ska jag iallafall äta som jag alltid gör och baka kladdkaka som jag alltid gör för det är det enda jag kan baka och det är inte ens svårt och sen ska jag äta kladdkaka och dricka mitt jävla kaffe och hoppas på en gladare dag imorgon.
Ha det fint. Ursäkta för det mest uppiggande och roande och gladaste inlägget i min blogghistoria typ haha

Kommentarer
Postat av: majja

Mamma bor i Kalmar & Pappa i Malmö så när jag vill bort från allt kan jag bara sätta mig på tåget till pappa! ÄLSKAR skåne! :D

2011-07-12 @ 11:07:39
URL: http://batmanbergdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0