Jag vet var du bor och jag kan ringa dig om du vill ha sällskap. Någon gång.

Kollar på Välkommen åter och Solsidan. Så grymt bra haha.
Tidigare idag var jag och mamma och shoppade lite saker, hästsaker. Alltid kul! Men ni får bilder på allt imorgon för det mesta är i stallet och jag hade inte med kameran dit. Imorgon ska vi cykla ner till staden och köpa lite annat. Roligt med shopping :D Och bra att jag har en sån snäll mamma som köper alltr :D
Senare ikväll ska ni få en liten bildbomb ifrån helgen. Delar upp dem i olika delar tror jag, ska bara hitta fler på Korven :) Hoppas ni tycker det är kul med bilder, men då får ni kommentera mera!
Nu ska jag äta chips<3 Hejdo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0