jeg er næsten fuldlært dansk nu jo

Tjaaaaa. Har varit i stallet innan, känt mig lite sjukt dag faktiskt! Tänkte sätta fingrana i halsen och spy ut bakterierna men jag vågade inte haha..
Just nu sitter jag och smsar och dricker kaffe och skriver med lite människor :) Ska alldeles snart duscha och sedan ska jag packa lite kläder, ingen aning om vvad jag vill ha på mig där nere så tar med mig ganska mycket tror jag. Vill ni se vad jag ska ta med? Vi åker imorgon på morgonen och anländer till falsterbo runt 10 tiden på förmiddagen. Kommer såklart som vanligt sova heeeela vägen ner, stackars mamma! Hon får alltid ha en snarkande Jakob bredvis sig när hon kör bil haha. Är som ett barn.. Ingen aning om vad vi kollar på imorgon faktiskt, lite av varje. Ska gå runt och kolla erbjudanden iallafall och kolla speciellt på träns i alla former nästan.
Just nu pratar jag med en galen dansk (Caroline) som är arg på mig för att jag inte kommer til nordisk. Valde ju att avstå från NM men det har jag kanske inte skrivit här? Nu har jag det iallafall. Sa åt henne att komma till falsterbo på tisdag men fick inget svar på det, bara att tisdag betyder kissdag på danska om man översätter rakt av haha lite skoj! Eftersom danmark inte har någon monki affär och jag har det ganska nära mig här i Kalmar så tycker hon att jag ska købe kläder därifrån till henne. Får allt se hur det blir med den saken ;)
Denna ville hon ha. Sedan är hon galen i skor..
Sååå nu ska jag duscha och sooova. Slänger in något mer inlägg :) see you! Btw, var inte rädda för att hälsa på mig i falsterbo, blir bara glad :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0